úterý 19. dubna 2011

Portal 2 je tu!

Ano, Valve dodrželo slovo a Portal 2 vyšel v oznámeném termínu.

Rozehrál jsem ho, jak singl, tak coop a jsem unešen, sice hraji na nejnižší detaily, ale to vůbec nevadí (dokud nespadnu na 15 fps.. už na začátku singlu docela časté :)). Recenze bude až dohraji hru celou, což bude až mi přijde nový počítač.


Portal 2 lze koupit na Steamu (za 38 Euro; cca 912,- Kč): http://store.steampowered.com/app/620/


Konec dnešní zprávy a vy, kdož jste si koupili Portal 2 na Steamu, tak jděte hrát! Hry jako Portal 2 nevycházejí každý den/měsíc/dost možná i rok, či déle.


DOBRÁ ZPRÁVA (23.4.2011): Přišel mi nový počítač, sestavil jsem ho a hurá, hraju portal 2 na nejvyšší detaily se 60 fps...recenze se blíží!


UPDATE (25.4.2011): Singleplayer dohrán! Teď ještě zahraju coop s kamarádem a bude recenze! A rozhodně nečekejte nízké hodnocení :)



HW NÁROKY PORTALU 2:

Procesor: 3.0 GHz P4, Dual Core 2.0 (or higher) or AMD64X2 (or higher)
RAM: 1GB XP / 2GB Vista
Hard Disk : Alespoň 7.6 GB volného místa
Grafická karta: Alespoň 128 MB, DirectX 9-kompatibilní s podporou Pixel Shader 2.0b (ATI Radeon X800 nebo vyšší / NVIDIA GeForce 7600 nebo vyšší / Intel HD Graphics 2000 nebo vyšší).

Žádné komentáře: