čtvrtek 14. srpna 2008

Team Fortress 2-Heavy update

Heavy update obsahuje:
- 35 achievmentů pro herní classu Heavy
- za splnění určitého počtu achievementů 3 nové zbraně
- komunitní mapu cp_steel
- nový herní mod a jednu novou větší payload mapu

Heavy update vyšel v úterý 19.8.2008

Valve okolo tohoto updatu dělají velké pozdvižení a proto každý den na "Heavy blogu" odhalí nějaký detail, předevčírem to bylo oznámení mapy cp_steel, včera uveřejnění nové meele zbraně pro Heavyho a dnes má následovat další.


KGB
- Boxerské rukavice, kterými když zabijete nepřítele, tak máte na 5 vteřin 100% šanci na kritický zásah jakkoukoliv zbraní. Nevýhodou je pomalejší mlácení s nimi.



- Nová Payload mapa se bude jmenovat Badwater Basin a bude se jednat o rozsáhlou pl mapu s mnoha možnostmi pro oba týmy, zozložena bude do sekcí, ne všas jako Goldrush,kde se po každé sekci znovu spawnujete, zde má být celá mapa přístupná hned od začátku.
A planina s vysokými kameny
B úzké uličky mezi domy
C široká zástavba s množstvím okýnek
Odkaz na stránku této mapy


Natascha
- Druhou odemykatelnou zbraní se stává Natascha, která umí zpomalit protivníky a stane se tak dobrou zbraní na scouty. Nevýhodou je to, že Natascha dáva o 25% menší damage, takže bude vhodná spíše na obrannou činnost.

ZDE je Nataschina stránka




Sandvich
První odemykatelnou zbraní se stal sendvič, který neumí nic krom toho, že když ho Heavy sní, prřidá mu 120 HP. Nevýhodou je to, že při jeho požívání stojí Heavy 4 sekundy na jednom místě a stává se tak snadným terčem, proto 9/10 nenažraných Heavy doporučuje schovat se za roh. Překvapivě k této zbraní Valve vydalo i krátký filmeček s názvem Meet the Sandvich.
Stránka sendviče





Pro větší požitek z tohoto videa doporučuji shlédnout jeho HD verzi na Steamu.

Popis všech achievmentů si můžete přečíst ZDE (v angličtině)
a ZDE v češtině


Arena mod
Arena mod se hraje na menších mapách s méně hráči. Jde o to bud' zabít všechny protivníky, nebo obsadit control point/y. Control pointy začnou být aktivní až po 60 sekundách. V Arena modu má kaýdý hráč pouze jeden život a na mapách se téměř vůbec nenachází lékárníčky. Mod se uzpůsoben pro mapy Lumberyard, Ravine a Valve upravilo na AM i mapy Well, Granary a Badlands

Lumberyard: Konec map v industriálním stylu, tato mapa přinesla svěží horský vítr..a to doslova. Jedná se o mapu umístěnou do horské přírody. Nachází se v ní pouze jedna malá lékarnička na (pro někoho) těžce dostupném místě.

Ravine: O trochu větší mapa než Lumberyard s jedním control pointem. Obsahuje i několik zkratek, ze kterých můžete překvapit nepřítele.

Ostatní mapy: Well, Granary a Badlands zná snad každý. Změnilo se na nich pouze to, že zůstal pouze prostřední control point a kolem něj je arena.

- Free weekend: se koná tuto sobotu a neděli (23. a 24. srpna). Při free víkendu si TF2 může zahrát každý kdo má internet a nainstalovaný Steam.

-Další změny a opravy:
  • Přidán čas mapy do pravého horního rohu tabulky s výsledky (scoreboard)
  • Přidán nový zvuk "střelby" Backburneru
  • Odstraněna záložka Custom v seznamu serverů a přidána položka tágů do základní záložky Internet
  • Zvýšena rychlost nabíjení Kritzkriegu z 10% na 25%
  • Servery s 32. hráči nyní mohou využít extra slot pro SourceTV
  • Popis v Freezecam panelu se nyní lehčeji čte
  • Nyní je oznamováno ve hře jestli si hráč vybral team přímo nebo pomocí autoteam
  • Přidáno správné rozpoznání blokování vozíku v Payload mapách
  • Opravena chyba při přepnutí z flaregunu použitá Pyrem do jiného povolání (class). Postava nedostala všechny náboje při prvním spawnu
  • Oprava zobrazení ruky Spye (nepoužíval se skin teamu)
  • Opraveno přepínání zbraní zabraňující použití sekundárního útoku za 0.2s po tom, co je primární dostupná
  • Opraveno zaseknutí hráče ve špatné animaci při přehození povolání (class) během roztáčení minigunu
  • Opravena chyba umožňující hráčům sebrat zbraň jiných povolání (classes)
  • Opravena chyba jenž ve výsledku hráči přidala víc kritického bonusu než se předpokládalo
  • Opravena chyba "plavajícího" HUD +X indikátoru zdraví
  • Opravena chyba zapřičiňující zastavení přehrávání zvuků roztáčejícího se a střílejícího minigunu pokud Heavy stále střílel
  • Opraveno špatné zobrazování animací obličeje
  • Opravena chyba špatného zobrazování ID cíle v Spectator módu
  • Opraven zvuk alarmu vozíku, který se občas zasekl v Payload mapách

Tak a ted' upalujte hrát! :)

Žádné komentáře: