středa 18. února 2009

Scout update

Včera v noci se na internetu nově objevila stránka o Scout updatu, hned na ni přibyl příspěvek o nové meele zbrani pro Scouta a čas vydání tohoto updatu...a to už v úterý 24.2.2009!

Bude se jednat o tzv. Sandmana, baseballovou pálku, pomocí které Scout odpálí omračující míček, pokud zasáhne nepřítele (dokonce to bude fungovat i na übercharglé protivníky) tak bude na chvíli dezorientován a bude se mu špatně mířit. Čím delší bude let míčku, tím déle bude omračující efekt trvat. Scout pak nepřítele na blízko dorazí mnohem snadněji než normálně. Avšak při nesení této zbraně Scout nemůže provést svůj pověstný double-jump.



UPDATE:
S příchodem Scout updatu se taky "oficiálně" na public serverech objeví 2 community mapy
1. arena_Watchtower (od Joshua ‘JoshuaC’ Shiflet)

Arenová mapa, která už byla dokončena docela dávno, myslím, že na esl.eu byl i denní turnaj Arena watchtower...ted' už oficiální popis:
,,
Arena mapa, která se hraje úplně jinak než jakákoliv další arena mapa od Valve. Mapa je orientovaná do výšky, dálky a celkově je hodně otevřená. Hlavním bodem na mapě je věž v jejím středu s ovládací místností ve kterém dojde k největším bojům mezi oběma týmy. Netřeba dodávat, že díky otevřenosti oproti ostatním arena mapám je tato jak stvořená pro snipery. Perfektní doplněk Scout updatu."
obrázek 1
obrázek 2
Obrázek 3
obrázek 4

2. cp_Junction (od Sean ‘Heyo’ Cutino)

Control pointová mapa, ve stylu Gravel Pitu, ale s těsnými uličkami
,,Mapa ve stylu cp_Gravel-Pit o kterou si hráči už mesíce říkali. Jde o pravý opak nové arena mapy, protože zde naleznete těsné prostory a úzké uličky, které jsou vhodné pro moment překvapení."
Obrázek 1
Obrázek 2
Obrázek 3
Obrázek 4


UPDATE

Scout dostane jako druhou odemykatelnou zbraň BONK!Energy drink, který Scouta hodně zrychlí, avšak až přestane účinkovat, budete o hodně pomalejší.
V oficiálním článku zas až tak moc důležitého není, až na to, že drink vás zrychlí natoli, že vás netrefí sentry gun a celé to bude doprovázené bloom efektem.
Byly odhaleny názvy achievmentu, ze kterých toho nejde tolik vyčíst, ale např. Dodgers 1, Giants 0 bude asi o zabití Heavyho když bude mít sendvič...

+ objevila se zajímavá spekulace o tom, že by se do hry mohly dostat miss střely, jak je vidět na pozadí obrázku se Scoutem běžícím před (bud' novou pl mapou, nebo mapou s novým modem, kdy jde o souboj, kdo dřív odtlačí vozík)..miss střely, jako opaky crit střely..aneb prostě minete a cíl běží dál :)





UPDATE:
Oficiálně oznámeny náplně achievmentů
CZ verze:

A Year to Remember: Získej 2004 zabití během svého života.
Artful Dodger:
Vyhni se 1000 damage běhěm jednoho života použitím svého Bonk! Atomic Punch.
Batter Up:
Udělej 1000 dvojitých skoků.
Batting the
Doctor: Zabij medika, který je připraven použít ÜberCharge.
Beanball:
Omrač jiného scouta jeho vlastním míčkem.
Belittled Beleauger:
Zabij nepřátelského hráče, který nese vaší inteligenci a ty přitom neseš jejich.
Block the Plate:
Zablokuj 50x obsazení vašeho bodu.
Brushback:
Omrač 50 nepřátel, kteří obsazují váš bod nebo "tlačí" vozík.
Caught Napping:
Zabij zezadu 50 nepřátel pomocí Force-A-Nature.
Closer:
Znič 3 vstupní teleporty.
Doctoring the Ball:
Zabij 3 nepřátele, když jsou pod efektem medikova ÜberCharge.
Dodgers 1, Giants 0:
Zabij nepřátelského Heavyho a seber mu jeho sendvič.
Fall Classic:
Zařiď sebevraždu protivníka pomocí Force-A-Nature's knockbacku.
First Blood:
Získej první zabití v Arena zápase.
First Blood, Part 2:
Zabij 5 nepřátel s First Blood kritickým buffem.
Foul Territory:
Zařiď sebevraždu stunnutím nepřítele.
Gun Down:
Znič aktivní sentry gun pomocí pistole.
If You Build It:
Znič 3 nepřátelské stavby v momentěm kdy se ještě staví.
I'm Bat Man:
Přežij 500 damage za jeden život.
Moon Shot:
Omrač nepřítele na maximální možnou dobu pomocí míčku na véééélkou vzdálenost.
No Hitter:
Seber a dones nepřátelskou inteligenci bez jediného výstřelu.
Out of the Park:
Odpálkuj nepřítele 25 metrů.
Pop Fly:
Zabij 20 nepřátel v dvojitém skoku.
Quick Hook:
Zabij hráče na mapě Well ještě před začátkem kola.
Race for the Pennant:
Naběhěj 25 kilometrů.
Retire the Runner:
Zabij Scouta pokud je v "pasti" post-dodge zpomalovacím efektu.
Round Tripper:
Dones 20 nepřátelských inteligencí.
Set the Table:
Zahaj 10 obsazení pointu které skončí úspěšně.
Side Retired:
Obsaď poslední bod na CP mapě.
Stealing Home:
Začni obsazovat bod bez pomoci někoho dalšího.
Strike Zone:
Zabij 50 nepřátel, kteří jsou omráčeni.
The Big Hurt:
Omrač 25 nepřátel s ÜberCharge.
The Cycle:
Za jeden život zabij nepřítele, který je na zemi, ve vzduchu a ve vodě.
Triple Play:
Obsaď 3 body v řadě za jeden život.
Triple Steal:
Dones 3 nepřátelské inteligence za jedno CTF kolo..

hlavní info:

CP_EGYPT (
created by Sean ‘Heyo’ Cutino)
Mapa v egyptském pouštním stylu, podobná jako Dustbowl
Popis:
Classy s možností dostat se vysoko (Soldier, Demoman a Scout s novou verzí Scattergunu) budou mít mnoho možností jak cestovat po mapě. Ruiny poskytují Enginerům mnoho možností, kam postavit sentry gun.

Obrázek 1
Obrázek 2
Obrázek 3
Obrázek 4

UPDATE MAPY CP_FASTLANE
Mapa prošla mnohými změnami, od času spawnů a zabírání pointu až po změnu částí mapy spolu s úpravou vzhledu, mnoho malých oprav.

Mé dojmy z cp_egypt_v2:

Area A:
Vcelku nudná část, žádné velké překonávání arén s demem, či solym se nekoná, podprůměrná část
Area B:
O trošku lepší, více možností jak se dostat na pointy
Area C:
Nejlepší část, která je ale pořád horší jak 1. část Dustu.

Egypt je pro mě docela zklamání 5/10

Ale dnes jsem také objevil zapomenutou perlu

PL_SWIFT
Naprosto suprovou payload mapu v alpském stylu, která mi přijde lepší jak celý badwater basin a 1.část goldrushe.
Mapa je perfektní pro všechny classy, ale nejvíc se na ní vyřádí snipeři, pro které je tu mnoho míst, odkud mohou zamířit.
+ je zde hodně skrytých fórků, tak jako tomu dřív bývalo v oficiálních Tf2 mapách (dnes už těch vtípků míň)
Rozhodně doporučuji zkusit!
9/10


UPDATE:

FORCE-A-NATURE:

Tak je to tu, byla oznámena poslední odemykatelná zbraň pro Scouta.
Bude se jednat o dvouhlavňovou brokovnici s velkou odhazovací silou. Jak je napsáno na oficiální stránce:,,Většina lovců vám řekne, že nejnudnější část lovu je, když kořist jednoduše spadne na zem a neodletí někam do lesa. Těmto dnům je konec.". Ale toto odhození platí i pro vás, takže se díky této brokovnici dostanete ještě výš než kdy předtím. Ale nevýhodou je, že zbraň má pouze dva náboje(dhoromady s temi nabitimi 34, 32 je v zasobniku) a pomaleji (neni to skoro znat) se nabíjí.
Na stránce Force-A-Nature (viz podnadpis) je možné si i reálně objednat tričko s potiskem TF2
Dále na této stránce můžete hlasovat, kterou zbraň získáte jako první
(asi po 10 achievmentech). Musíte být ale přihlášeni na Steamu.




POSLEDNÍ UPDATE:

The Force-A-Nature (17219 - 42.53% hlasů) po 10 achievmentech
The Sandman (13806 - 34.10% hlasů) po 16 achievmentech
'BONK' Energy Drink (9463 - 23.37% hlasů) po 22 achievmentech


Kompletní výčet novinek updatu:

Nové funkce

-Přidány odemykatelné předměty The Force-A-Nature, The Sandman a 'BONK!' Energy Drink
-Přidáno 35 Scout achievementů
-Přidány zvukové efekty při zapnutí/vypnutí zvýšené šance na crit
-Přidány nové zvukové efekty pro upgradované teleporty
-Přidán nový zvuk pro smrt plně nabitého medika
-Zavedena nová sekce skóre - bonusové body, s tímto souvisí i zavedení bodů navíc pro scouty za zabití medika, který někoho healuje
-Přidáno několik hláškových konceptů, z většiny souvisejících s novými hláškami Scouta
-Do menu Multiplayer/Advanced byla přidána možnost "zapamatovat si poslední zbraň napříč respawny"
-Spyové mají nyní možnost v jejich převleku držet v ruce na oko jakou zbraň budou chtít. Toto můžete provést pomocí klávesy "last disguise" neboli poslední převlek, když tuto klávesu stisknete tak spy použije poslední vybraný převlek a v ruce bude mít odpovídající zbraň podle toho, jakou jste drželi, když jste tuto klávesu stiskli (tzn. revolver pro primární zbraň v převleku, sapper pro sekundární atd.).
-Přidáno několik událostí, které vám oznamuje Announcer v arena modu
-Přidána funkce First Blood do arena modu
-Ostranění dvojnásobné délky respawnu lékáren a nábojů v arena modu
-Odstraněna pomalá animace backstabu za účelem odstranění facestabů
-Spyové převlečení za nepřítele mohou nyní vidět jména nepřátel když na ně umístí crosshair

Nové mapy
-Komunitní mapy cp_egypt, arena_watchtower a cp_junction
-Aktualizace cp_fastlane novou verzí od jejího autora

Žádosti od tvůrců map
-Přidán nový vstup pro modifier rychlosti pohybu dopředu k funkci "FuncTrainTrain"
-Přidán vstup "TeleportToPathTrack" k funkci "func_tracktrain"

Opravy bugů
-Opraven bug, kdy se občas hráči gibnuli (explodovali) po smrti, u které se gibnout nemají, tzn. nevýbušné zbraně, pády z výšky apod.
-Opraven bug, kdy se na obrazovce se statistikami zobrazoval výstup pro třídu nazvanou "mapa"
-Opraven bug, kdy panely modelů předmětů nepoužívaly týmově zbarvené skiny
-Opraven čudný bug, kdy mohli spectatoři nést intel


Nic víc, meet the team, či nový mod..nic
Tak alespoň něco

TAK A TEĎ UPALUJTE HRÁT :)


1 komentář:

Meelkor řekl(a)...

Díky, z tý EN jsem nebyl moc chytrej :D. TF2 forever!