pondělí 4. května 2009

Worms Armageddon

Tak přece jen je pád internetu k něčemu dobrý! Když mi tedy minulý čtvrtek spadl internet, rozhodl jsem se uklidit si poličku s hrami...Za dvěmi hromadamy cd a dvd leželo nepopsané cdčko, které mi ale bylo nějaké povědomé....
Po vložení do cd/dvd mechaniky se na obrazovce spustila instalace mé srdcovky Worms Armageddon, v tu chvíli se má tvář rozzářila štěstím. Po nainstalování jsem si došel pro brambůrky, protože mi bylo jasné, že dnes budu pařit do noci, tak jako za starých časů. Jak vidíte výše, tato hra je pro mě klenot, společně s Transport Tycoonem a Doomem to byla moje nejoblíbenější hra na mém starém pc. Ještě si pamatuji ty doby, kdy jsem přišel ze školy, zahodil tašku do kouta, zapnul pc a do večera o mě mamka nevěděla.
Ale ted' už k samotné hře, jako tenkrát, hned jsem si navolil mapu, vytvořil tým a přizpůsobil počet nábojů u jednotlivých zbraní. K mapám: Dřív byla mou oblíbenkyní mnou stvořená mapa, ne tak rozmanitá, ale s mnoha možnostmi pohybu...Veliká škoda, že jsem si ji neuložil...ale už na ní pracuju aby byla stejně dobrá jako tenkrát :). Po mém oblíbeném načítacím obrázku se spustila bitva. Začal jsem ovládat prvního wormsíka a najednou si vzpomněl na všechny ovládací fígle a různé blbůstky...jako bych to hrál včera. A jaká pařba je to v multiplayeru, už dřív jsme s otcem hrávali a ted' asi zase začneme.
Ted' po víkendu mám za sebou asi 20 odehraných zápasů a "Wormsíci" mě chytli jako tenkrát. Jen tak naokraj otázka pro čtenáře, jaká byla (jestli jste jakkékoliv z prvích wormsů hráli) Vaše nejoblíbenější zbraň? U mě s přehledem vede trojice zbraní: Socha oslíka, baseballová pálka ("Strike!") a super ovečka. Na těsném čtvrtém místě se umístil Holly hand grenade.
PS: U obrázků se neděste toho, že mám hru v nastavení 640x480, na ostatních mi totiž hra padá.


2 komentáře:

Meelkor řekl(a)...

Zdar fataliťáku, tss nejlepší vždy byla a je cluster bomb ;-), jó, to byly zlaté časy.

SC řekl(a)...

čau pwčáku (proč tu sakra vytahujeme naše tf2 klany? :)) cluster bomb je taky dobrá, ale imho nemá ani na mé čtvrté místo holly hand grenade :)