pátek 25. února 2011

Community Map Pack

Blog post
Stránka updatu

Dne 24.2.2011 se ve Valve asi něco stalo. Vypustili totiž do světa update který obsahuje 3 mapy, všechny vytvořené přímo hráči. Mno a to je vše, víc v tomto updatu není, ale můžu vás ujistit, že tyto 3 mapy jsou bezvadné. Pojďme si je představit:

plr_Nightfall
- Payload race mapa vytvořená Aaronem "Psy" Garchou a Paulem Goodem.
- Jde o mapu zasazenou do deštivého podvečera.
- Má 3 části.



pl_Frontier
- Payload mapa vytvořená Patrickem "MangyCarface"Mulhollandem a Arthurem.
- Mapa je v horském prostředí.
- Má pouze jednu dlouhou část (podobně jako pl_badwater)
- Má speciální vozík nazvaný Lil' Chew-Chew, ten vypadá jako zvětšený předek backburneru (samozřejmě že to není on, ale minimálně je mu podobný) a táhne za sebou vlek, na kterém si můžete například postavit dispenser. Specialitou tohoto vozíku je že pokud ho tlačí víc jak 3 členové modrého týmu, tak zabije každého nepřítele, jenž se mu postaví do cesty.



koth_Lakeside
- King of the hill mapa vytvořená Valentinem "3DNJ" Levillainem (vytvořil také cp_mountainlab).
- Mapa z egyptského prostředí.



Můj názor:
- Mapy jsem si ještě pořádně nevyzkoušel, ale nejvíce mě bavil plr_Nightfall, díky skvělému rozvržení a taky díky tomu, že jsem na něm neměl tak masivní fps dropy jako na pl_frontier, který je pro mě v některých chvílích skoro nehratelný. Koth_Lakeside je povedená koth mapa, ale když koth mapu, tak jedině harvest, nebo viaduct, takže lakeside si mě asi nezíská :).


A to je vše, nicméně přiští týden očekávejte příchod updatu, který nám umožní vycraftit si rift itemy..a kdo ví, třeba toho dostaneme ještě něco víc.

Žádné komentáře: